Telekonsultacje zapewniają Ci szybką pomoc lekarską i ciągłość leczenia. W niektórych przypadkach bezpośredni kontakt ze specjalistą jest jednak konieczny. Nie musisz już odkładać zalecanych badań diagnostycznych czy konsultacji lekarskich. Zadbaliśmy o to, aby można było bezpiecznie iść m.in. do ginekologa, zaszczepić dziecko, skorzystać z pomocy alergologa czy wykonać badanie USG i RTG.
Dzień przed wizytą zadzwonimy do Ciebie, żeby przypomnieć Ci o wizycie i środkach bezpieczeństwa:
- wywiadzie medycznym przy wejściu do placówki,
- konieczności zakrywania nosa i ust w placówce (np. maseczką),
- poinformujemy Cię, którym wejściem należy wejść do placówki.
Przeczytaj, jakie środki bezpieczeństwa stosujemy w naszych placówkach
Bezpieczeństwo od wejścia
Aby zmniejszyć ryzyko zakażenia się koronawirusem, nasi pacjenci wchodzą do placówki pojedynczo i bez osób towarzyszących. Z jednym opiekunem mogą wejść tylko osoby starsze, niepełnosprawne oraz dzieci. Pacjentom zapewniamy płyn dezynfekcyjny oraz maseczki chirurgiczne jeśli nie posiadają własnych.
Z każdym pacjentem, który wchodzi do placówki przeprowadzamy wywiad medyczny:
- mierzymy temperaturę termometrem bezdotykowym,
- prosimy o wypełnienie ankiety, w której oceniamy ryzyko zarażenia COVID-19.
Naszym celem jest możliwie jak najszybsze wychwycenie osób z grup ryzyka zakażenia koronawirusem i przekierowanie ich na odpowiednią ścieżkę medyczną.
Dla pacjentów z podwyższoną temperaturą lub z objawami zakażenia dróg oddechowych zorganizujemy wizytę telemedyczną lub przyjmiemy ich w zupełnie innych godzinach.
Przygotowany personel medyczny
Wyposażyliśmy naszych pracowników we wszystkie niezbędne środki ochronne:
- pracownicy, którzy badają pacjentów przy wejściu do placówki, mają okulary ochronne, półmaski, fartuchy wodoodporne oraz rękawiczki jednorazowe,
- pielęgniarki i lekarze stosują maseczki chirurgiczne oraz rękawiczki jednorazowe. Personel, który leczy pacjentów z objawami zakażeń dróg oddechowych stosuje dodatkowe środki ostrożności, m.in. gogle, półmaski, czepki oraz fartuchy wodoodporne i kombinezony ochronne z kapturami.
Placówki przyjazne zdrowiu
Stale dezynfekujemy wszystkie powierzchnie dotykowe, tj. klamki, poręcze, włączniki i panele w windach.
Wprowadziliśmy też dodatkowe zabezpieczenia:
- otwierane bezdotykowo kosze,
- osłony przy każdym stanowisku rejestracji,
- bezpieczne odstępy miedzy krzesłami w poczekalni.
Aby zapewnić pełną ochronę naszym pacjentom, wprowadziliśmy także dłuższą przerwę między wizytami. Ten czas wykorzystujemy na dezynfekcję i wietrzenie gabinetu.
Umów się na wizytę
Umów się na wizytę przez aplikację mojePZU lub infolinię 801 405 905 lub 22 505 15 48 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Jeśli jesteś Pacjentem PZU Zdrowie Płock zadzwoń na infolinię 24 364 70 00 (opłata zgodna z taryfą operatora).